neděle 31. srpna 2014

BACK TO SCHOOL #2 - DIY složka

Ahoj, mám tu pro Vás další článek, tentokrát DIY pro vytvoření této složky:).
A co budeme potřebovat?
Složku
Papíry
Tvrdý papír
Pravítko (nejlépe trojuhelník)
Lepidlo
Nůžky
Nějaký časopis
'Dírkovač' (nevím jak se to přesně jmenuje)
Fixy 
Jako první, nakreslíme si na kusu papíru (nejlépe na čtvrtce) trojuhelník, rovnostranný. Pak ho vystřihneme.
Vezmeme si časopis a obkreslíme na různých stránkách a obrázcích několik trojuhelníků (já jich tam mám 21). Poté vystřihneme.
Vezmeme si tvrdý papír a na něho nalepíme všechny obrázky (viz fotografie níž). Vezmeme si čisté papíry (můžou být i linkované, záleží na vás, jestli tam budete kreslit, nebo budete psát.... mě se lehce píše bez linek :) ). Uděláme v nich dírky 'dírkovačem' a vložíme do složky.
A jako poslední, uděláme dírky i v tvrdém papíru který bude sloužit jako první stránka a vložíme ho tam. 
Takže, složku máme hotovou a můžete ji použít k čemu chcete. První stránku můžete buď udělat stejně jako já, nebo si ji vymalovat fixama. Mě také napadlo, dole napsat nějaký text, ale s mým nešikovným písmem bych tuto krásu zkazila :)
Jak jsem řekla, můžete složku použít k čemu chcete, můžete si do toho kreslit, nebo něco psát... já bych složku chtěla používat pro nějaké moje nápady a nákresy, takže bude ležet doma.
Líbí se Vám tento nápad? :)
Jinak, aby mě tady nenazvali kopírákem (teď se to stává všem a pořád:DDDD sice mi tak nikdo nikdy neřekl, ale vždy je něco poprvé.), nápad na první stránku není můj, hodně jsem viděla jak to dělají holky na obálce sešitů (možná jsi to dělala i Ty!).
A co jste takového originálního vymysleli vy? :) (pokud máte na blogu také takový nějaký DIY do školy, hoďte mi link).
Hezký zbytek dne, no a hodně štěstí zítra :// :D






1 komentář: