pondělí 14. července 2014

Ikea & nákupák // Bubble tea // Nejlepší kamarádka :3

ČAUKY
Dnes jsem tu znova s 'deníkem' o dnešním velmi zajímavém dni. Dnes jsem docela dlouho spala, protože jsem si lehla ve dvě ráno (psala jsem příběh na wattpad.com, najdete ho zde). Já, babča, nevlatní táta a stýc a sestřenice (uff...prostě celá rodinka) jsme jeli do IKEI. Byly jsme tam celé tři hodiny! Sestřenice potřebovala nějakou skříňku, ale nakonec jí nekoupili. Ale koupili hodně jiných blbostí. (Babča, sestřenice a strýc přijeli z Ukrajiny a zítra zase odjedou). 
Mě koupili hodiny-budík. Měl by mi pomáhat vstávat do školy. Snad to pomůže no. A pak jsme se se sestřenicí válely skoro na všech postelech, co tam byly. Protože ostatní se tam koukaly na nudné věci co nás nebavily. Byla to velká prdel :) (je o čtyři roky starší). Našly jsme tam postel co byla na polovinu černá a na polovinu bílá.
Už vím, najdu si manžela černocha, on bude spát na bílé polovině a já na černé.
A pak jsme se domluvily že se zavřeme ve skříni a vylezeme v noci. Zajdeme do restaurace a pak si budeme hrát s plyšáky a válet se na posteli. Ideální plán. Ale neměly jsme tak komp :(( :D. (bez něho to není ono).
Pak jsme zašly do nákupáku, koupit mámě mojí sestřenice (aneb tetě) nějaké oblečení. Moc nás to tam nebavilo, protože jsme byli všichni unavení a já byla hladová. Něco jsme přece jen našly a se sestřenicí jsme si zašly pro Bubble tea.
Nepiju ho moc často (pila jsem ho dvakrát před odjezdem do Ruska a po příjezdu je toto podruhé). Vzala jsem si příchuť manga s kuličkama MIX. Sestřenice si vzala příchuť jablka s kuličkama jahodovýma. Taky to bylo dobré :3. Hrozně se mi líbily ty kuličky, dala bych se ještě víc a víc. Sestřenice mi říkala, že ty kuličky se prodávají v jednom obchodě. Hrozně bych si je chtěla koupit, ale myslím že v čr se neprodávají. (Mohla bych si je dát do džusu a pít pít pít :D). 
Nevím proč jsem sem dala fotku z konce školního roku. Jsem tu s kamarádkou. Vlastně nejlepší kamarádkou :') hrozně se mi ta fotka líbí...asi protože jsem tu s ní:3. A nebo protože tu mám boží vlasy?
Takže, jak jsem řekla, obyčejný nudný článek do rubriky 'můj život'. 
Zas to vidím tak, že usnu ve dvě... Takže přeji hezký den :) (počítám s tim že to čtete v úterý).
Ahoj! :)


5 komentářů:

  1. Páni to jsi měla pěkně nabyté :) Bubble Tea mi přijde strašně drahý, ale je pravda, že ve městě ho koupím za 50 Kč a vlastně jsem na něj dostala chuť, takže si ho co nejdříve koupím :D V Ikee jsem byla jednou a byli jsme tam asi 4 hodiny a podle toho, co mi tak vyznělo mi tam máma chce koupit skříň a poličky do pokoje, tak uvidíme :D Ta fotka s tvojí kamarádkou je úžasná, sluší vám to oboum :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm.. Ikea... Mají to tam vážně dobře promyšlené, jelikož aby se člověk dostal ven musí projít celý krám a mnohdy se stane, že objeví nějakou totální blbost, tudíž si skoro pokaždé někdo něco koupí - ten kdo to vymyslel byl vážně chytrý. Bohužel se i stane, že se tam člověk ztratí :/
    Mmm... Také se tam ráda válím v postelích a mám tam i jednu vybranou - hrozně se mi líbí, ale bohužel pro mojí potřebu moc malá :/ Kdybych byla mladší, tak bych jí chtěla :D Tedy, doufám, že jí tam ještě mají :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ted jsi mi udělala hroznou chut na Bubble Tea:3 ! :D Hrozně dlouho jsem ho neměla,ale zítra jedu do města,tak si ho určitě koupím. Ta fotka s kamarádkou je moc pěkná) A máš hezký vzhled blogu,je takový jednoduchý ale strašně pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bubble tea mi vůbec nechutná, fuj :D Lepší a zdravější je Mangaloo :)
    Jinak já bych si v Ikee vždycky vybrala takovýho nábytku, ach jo :D

    OdpovědětVymazat