sobota 30. srpna 2014

BACK TO SCHOOL #1- tipy na usnadnění učiva aneb co jsem si koupila.

Takže, i já jsem se dostala ke článku ''zpátky do školy''.
Mám totiž hodně nápadů, se kterými se chci podělit :). Chtěla bych udělat takové články 3. Sice je pozdě, škola je blízko, ale myslím že to tak nevadí, ne? :) No, nebudu tady psát zbytečnosti, prostě jdeme na to!
Bloky, notesy.
První od prava - jablkový blok. Mám ho pro domácí práci :). Slouží mi jako tvrdý sešit. Když se učím na těžký test, tak si do něho zapisuju nejdůležitější věci a to mi tak trochu pomáhá. Třeba si ho beru i do školy v den testu, a rychle si z něho čtu. Lehčí, než hledat potřebnou informaci v učebnici nebo v sešitě. 
Druhý mám k tomu, abych si do něj psala nějaké důležité termíny apod. Dřív jsem používala diář, ale v tomhle se mi píše lépe.
Třetí je obyčejný trhací sešit. Koupila jsem si ho v tescu za pár korun, nalepila na něj krásný papír s kytičkama, jak jsem viděla na hodně DIY videích, nebo v článcích BTS.
A poslední - typický 'ůkolníček'. Malý notýsek. Nemusím snad vysvětlovat, na co je :D

Propisky, zvýrazňovače...
První od prava - obyčejné propisky zelené, modré, černé a červené barvy.
Pak tu jsou barevné propisky pro nějaké ty nadpisy apod.
Zvýrazňovače. Ty používám pro zviditelnění nějakého důležitého textu. Lépe se pak orientuju.

Desky
První od prava - nevím, jestli bych to nazvala deskami, ale jsou určené pro nějaké doklady, důležité papíry apod. (původně měl sloužit i pro referáty).
Druhé desky, právě ty jsem se rozhodla určit pro referáty. Dala mi je máma, měla je v práci delší dobu, ale nepotřebovali je tam. Je jich 5kusů, tak mi je všechny dala.
A třetí, to jsou tvrdé desky pro učebnice a sešity. Hrozně nesnáším, když se mi u velkých A4 sešitů a učebnic ničí rohy, proto jsem si je koupila.

Lepící bložek a lepící záložky
Lepící bloček je pro mě důležitý, třeba kdybych náhodou měla za týden odevzdat nějaký ůkol, vždy vím ,že na to zapomenu hned na třetí den. Tak si to napíšu na papír a nalepím na nástěnku. Nebo mám něco důležitého udělat, tak si to napíšu a nalepím :)
Lepící záložky se mi často hodí, slouží jako záložky do učebnice, knížky nebo i do sešitu.
Penál a taška podle tvého vkusu!
Je hodně důležité, aby se ti tvoje taška/aktovka a penál líbili, vyhovovali ti a abys je doslova milovala! Je to pro mě to nejdůležitější. Mám tu vyfocený jenom penál, tašku jsem zatím nenašla :// Budu si jí kupovat v pondělí. Hrozně se mi líbí ty velké tašky přes rameno, chtěla bych právě takovou :).
Nápad 'Jak si vyzdobit nástěnku'.
Jak jsem psala v minulém článku, chtěla jsem udělat DIY na vyzdobení nástěnky, ale pak jsem si řekla, že spíš Vám dám jenom menší inspiraci a vy si jí vyzdobíte podle vašeho vkusu :).
Jak vidíte, mám tam připnuté velké A4 papíry pro vlastní text, pak tam mám trhací papírky a staré fixy, které mi bylo líto vyhazovat.
Jako první, vytiskla jsem si obrázek. Jelikož máme jenom černo-bílou barvu v tiskárně, vytiskla jsem si roztomilé hlavičky Mickey Mouse :). Pak jsem si vzala karton, a přes něj přelepila ten svůj ozdobný papír a obyčejný bílý papír. 
Na největší jsem si připnula (můžete i přilepit, ale tak, abyste je pak mohli sundat!) cca 20 velkých papírů. Něco si tam například píšu a pokud je jeden papír popsaný, opatrně ho dám pryč. Když mi všechny papíry skončí, tak si dám nové papíry.
Na druhý karton jsem obojstraným lepícím páském přilepila čtvrtinu trhacích papírků (koupila jsem si velký blok, jsou tam 4 barvy, ten první je teď na nástěnce, ostatní barvy budu lepit hned jak skončí ta předešlá).
A jako poslední jsou ty fixy. Zbyl mi totiž průhledný obal z barevných propisek, do nich jsem si dala tyto staré fixky a obojstraným lepícím páskem jsem si tento obal přilepila ke kartonu. Je to pohodlný, a těma fixkama píšu buď na ten papír, nebo na trhací papírek.
Tuhle nástěnku si sama doma dělám už třetím rokem a hrozně se mi to líbí a pokaždé to dělám ůplně stejně :). Taky mi hodně zdobí pokoj!. Tuhle nástěnku jsem si koupila už novou (ta dvouletá byla hodně zničená), a stála mě 59kč (sleva v tescu).

Snad se článek líbil :). Trochu se mi zdá, že jsem si koupila hodně věcí, ale není tam nic, co by bylo zbytečné.  A co je pro Vás důležité do školy?
Zítra přidám další BTS. 
Hezký večer :)




2 komentáře:

  1. To je moc dobré, ta nástěnka! ... Osobně mám dvě, jen je tedy využívám jinak - motivační motta a moje nejlepší kresba =)

    Co se vybavení do školy týče, máš to úžasný takto... Také bych to uvítal, ale ale... Do školy chodím s propiskou a kusem nějakého starého sešitu, páč učebnice a tak mám ve škole... =D Každopádně díky za připomenutí toho, že bych i mohl pořídit ten trhací bloček na nalepování poznámek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sešity jsou strašně pěkný. Ten zebrovaný notýsek je neuvěřitelně roztomilý.
    Jinak jak jsem si tu četla o těch deskách na referáty a důležité papíry, tak jsi mi připoměla že bych si je měla pořídit. Neustále nějaké papíry ztrácím takže by se mi hodily. Super článek mimochodem:).

    OdpovědětVymazat