pondělí 4. srpna 2014

My daily outfit / In the park

ZDRAVÍM
Nedávno jsem byla venku s foťákem a mamkou. Zkoušela jsem dělat nějaké snímky přírody, docela ráda si jednou za čas takhle vyjdu do parku s foťákem :). Já jsem docela ráda za kamerou, ale před kamerou... moc často se to nestává :D. No, ale jelikož jsem měla hezké hadry, a ůčes jakž takž mi vyhovoval (i když nemám ráda to své afro), tak mě mamka vyfotila:)






Miluju brýle. Hlavně ty svoje :3. Jsou objednané přes ruský e-shop. Bohužel teď nemohu najít ten název. Obyčejně si je kupuji někde v obchodě, mezi bižuterií (HM, CA, Camaieu...).


Tričko (není to vidět, ale je průsvitné) - Terranova 79,- /sleva/
Šortky - Obchod u Vysočan 349,-
Brýle - e-shop 99,-
Boty - Deichman 299,-
Náramek - Baťa 119,-
Černé tílko pod tričkem - New Yorker 35,- /sleva/

Mě osobně se můj outfit líbí :) Jenom možná červené boty se ke všemu modrému moc nehodí, co? :D Jak jsem napsala, nebyla jsem připravená k focení, takže jsem se oblékla jenom jako ''Vyjít si na půl hoďky do parku''. Jinak, nejvíce jsem nadšená s první a poslední fotky. Bylo pořízeno celkem přibližně 20,ale tyto jsou prostě nejlepší.
Líbí se Vám tento outfit? Která fotka je nejpodařenější?
Přeju krásný večer:)

6 komentářů:

  1. Sluší Ti to :) mimochodem, odebírám ... :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) Jsi nádherná a ten outfit je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem kupovala ve slevě v terannově:D hrozně moc věci:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký outfit takový pohodový :) a to tričko se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  5. Za mužskou rasu zvedám palec nahoru! Opravdu se mi tento outfit líbí, jelikož je takový klidný, nekřičí "Hej! Tady jsem..." a drobné detaily (náramek, ty ohrnuté kraťásky) tomu dodávají živý vzhled. Nejvíce se mi líbí ty červené botky, jak kontrastují s modrým tričkem ;)

    OdpovědětVymazat