pátek 11. července 2014

14 days holidays // My serials // Summer weather?

AHOJ
Takže toto je takový ten článek z mého života. Nebudu sem psát nějak extra často, spíš jak budu mít něco na srdci,  budu Vám chtít vyprávět něco, co jsem zažila…
Dnešní článek bude o tom, jak si ‘užívám‘ první dva týdny prázdnin. Přesně před 14ti dny jsme všichni dostaly vysvědčení a hurá pryč ze školy. Já ale často sedím doma a koukám na seriály. Mě to vyhovuje teda, ale chtěla bych se víc vídat s přáteli. Ty ale také moc nemohou :D (ůůů, těším se zase na naše blbosti s kamarádkou Evou :3 byly to dva nejlepší dny s ní:3 Ůterý a středa)

Možná právě kvůli tomu jsem si založila blog. Dříve jsem měla hodně blogů, ale pak jsem na to už neměla čas. Nějak jsem na to zapoměla. Bylo to právě v tom Rusku. Po škole jsem se učila a chodila ven, a v jediný den volna, v neděli, jsem také pořád byla venku. A když už jsem měla nějaký ten volný čas, buď jsem měla na výběr článek na blog, nebo jeden díl seriálu. A jelikož jsem líná, vybírala  jsem i to druhé.
A teď jak je volno,  tak jsem se vrátila k blogování :). Protože jsem pochopila že mě to hodně baví a hodlám  zůstat u toho blogu na dlouhá léta.
 Jak už jsem říkala, hodně sleduji seriály. Od začátku prázdnin jsem se podívala na jednu sezónu (nevím jak se to řekne správně česky, opravdu se omlouvám, pořád ještě mám v hlavě tu ruštinu :D) seriála Gannibal. Proč jednu? Ano, jsou zatím dvě sezóny, ale pak jsem se zamilovala do jiného seriálu (o něm později). Gannibal je velmi zajímavý a líbil se mi svojí ‘tajemností‘. Hodně lidí říká že je podobný Dexterovi. Dextera jsem nesledovala, ale podle popisu jsem pochopila, že Dexter a Gannibal jsou dva jiné seriály. A ten další, který sleduji právě teď,  je Once upon a time. Jsem právě ve třetí sezóně a ten seriál jsem si neuvěřitelně oblíbila!  Takže mám v plánu dokoukat třetí a poslední sezónu a zase začít s Gannibalem :3

Takže tady sedím a koukám na OUaT (koukám se na všechny seriály v ruštině), při tom píši článek a piju studenou coca-colu :) A víte co se děje venku? Bouřka. Lije.  Já bych dokonce řekla že jsou to kroupy.  Tohle je léto? Od začátku července bylo docela málo teplých slunečních dní. Už několikrát byla bouřka a nebo byl jenom vítr. Bože, co se to s tím počasím děje? Ještě před necelou hodinkou jsem přece byla venku v obchodě! A bylo teplo :(.
Za celou tu dobu jsem byla jenom jednou na koupališti. A nevím, buď jsem vyrostla, nebo jsem neměla náladu, ale více jsem se opalovala než jsem plavala. Takže se těším až zase bude teplo a tentokrát to napravím hodinkou ve vodě :).

Už vlastně ani nemám co napsat. (venku už nelije tak moc, už jenom trochu prší). Za dva týdny jsem toho moc nezažila (jako víc než jsem napsala, ale nechci to tu popisovat a psát nějaký seznam ‘co jsem udělala za 14 dní‘). Chci Vám však popřát hezké počasí a dobrou náladu, abyste také něco podnikly. Protože ještě máme čas lidičky :)!
A co vy? Jak jste si Vy užili těch 14 dní?
PS: Mám nový design, co si o něm myslíte? Takový obyčejný ne? A to se mi právě líbí nejvíc :)

3 komentáře:

  1. Jééé, to uplynulo teprve 14 dnů prázdnin? Jsem ráda, že ses vrátila znovu k blogování :)
    Náhodou, odpočinek je velmi důležitý, jelikož tím načerpáš zpět energii a lenost? Ta trocha k životu patří, ale nic se nemá přehánět :) Snad si i zbytek prázdnin užiješ :) A co se týče toho, že nevíš co jak napsat, každý to pochopí, že myslíš sérii seriálu, s tím bych si hlavu nelámala :) Jinak mé prázdniny jsou delší měsíc .. A upřímně, užívám si je víc než kdy jindy :) Mmmm :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je neuvěřitelný, že máme ještě tolik volna než zase začne škola. Tydle prázdniny jsou zatím super. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já počítám každý den prázdnin a čím dál tím více mi příjde, že ty prázdniny strašně rychle utíkají. V těch čtrnácti dnech jsem také ještě nic nepodnikl. Celé dny sedím doma u počítače, píšu články na blog nebo si píšu s kamarádky skze Facebook. U nás jsou také bouřky a pořád prší. Myslel jsem si, že se to zlepší. Měl jsem připravené plavání v našem gumovém bazeně. Bohužel ho ještě nemáme vyndanej. Jestli chceš znát můj názor na tento desing, říkám, že se mi naprosto líbí. Pouze bych v HTML kódu trochu poupravit ty anglické názvy za české - například share this article! za sdílej nebo podobně. JInak je naprosto skvělej! Hodně štěstí v blogování!

    OdpovědětVymazat