pondělí 21. července 2014

Something cold, please.

BON JOUR.Aaaach, konečně mám nějaký ten čas na psaní. Poslední dny jsou prostě hrozné. Horko, dusno, vlhko. Jako, proč si stěžuji, hrozně jsem se těšila na toto období, ale dva dny byly natolik nesnesitelné. V noci jsem dokonce moc nespala. Vůbec se nedalo dýchat což bylo nejhorší. Tak jsem si zkoušela dělat nějaké ledové drinky a smoothie. Ráda něco kutím sama, něco co bych si mohla koupit někde ve stánku, ale ráda si to udělám sama:)
Ty moje domácí 'výtvory' ale nebyly zas tak špatné. Třeba jsem si rozmixovala kousky ledu s jahodama a pak to nechala půl hodiny, než jsem začala pít. Nechutnalo to sice nějak ideálně, ale hlavně, že to bylo studené a že to mělo nějakou tu příchuť. Nebo jsem si dělala typické koktejly a smoothie (banán a čokoláda. A pak brečím jak jsem tlustá. Musela jsem do toho dát asi sto lžiček cukru..). Tak trochu přemýšlím, že bych dělala barmanku. Docela mi to totiž šlo:D. A bože můj.... udělat si fresh juice a dát ho na patnáct minut do mrazáku.... me gusta:3. Opravdu jsem pila hodně, protože bylo nějakých 35stupnů. 
Co jsem pila ale ůplně nejvíc, byla tzv. citrusová voda. Dělá se přibližně za 2 minuty, je to lehké a takové obyčejné.
To jsem viděla na svatbě mojí tety. Normálně si vezmete nějakou konvici a nalijete do ní vodu. Přidáte kostky ledu a buď limetku nebo citrón (já si přidávala obojí. Why not?). Můžete si dochutit mátou. Opravdu obyčejné a pro takového blázna co pije tekutiny litrama (aneb já).
Takový kratší článek. Ani nevím co jsem Vám tímto chtěla donést, možná nápady co byste si mohly udělat doma sami. Možná jsem se chtěla jenom 'vypsat'.
Každopádně, teď slibují několik dní děšťů a u nás za oknem už pomalu začíná. Uff, dnes v noci budu sladce spát:3
A co vy? Děláte si také nějaké domácí drinky? Jak se zachraňujete před tím horkem?


(Prostě luxusní písnička. Moc jsem si poslední dobou oblíbila Iggy a její písničky, jako je právě tato Fancy a Work a také se mi líbí písnička Problem kde zpívá spolu s Arianou Grande. Část, kde zpívá Iggy je nejlepší, pro mě:3)
S láskou, dívka co pije orange fresh juice ;)

9 komentářů:

  1. Já si doma dělám ledové čaje :D buďto granulovaný čaj ve studené vodě, nebo normální sáčkový dám vylouhovat do trochy vařicí vody a pak doliji studenou, dodám mátu, citron, pomeranč někdy i jiné ovoce a samozřejmě led:)
    http://katienajmannova.blogspot.cz/ - vzájemné sledování? Už tě sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak, děláš mi chutě:DD vždycky mě lákalo udělat si sama doma něco k pití. Smoothie, limonádu, nebo si jenom vodu něčím dochutit. Aww. :3 díky za nápad, určitě zkusím :)
    Jo, ty horka jsou někdy až fakt nepříjemný, ale zase lepší, než aby celé prázdniny pršelo...
    Problem...ten song miluju :33

    OdpovědětVymazat
  3. O vypadá to krásné a do tohohle horka je to možná to nejlepší:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky spíš sázím na ledový čaj. Normální sáčkový (lepší zelený ideálně), horká voda, vylouhovat, nalít do sklenice plné ledových kostek, přidat limetku navrch a je to pecka!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. pekný článok :) robím si domáce drinky velmi rada :3
    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to hezky :) Mě se taky blbě spalo, bylo fakt hrozný dusno, konečně se ochladilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow! Skvělý článek! :)
    Líbí se mi tvůj blog :)
    Taky jsem taková, že se raději snažím něco vytvořit, než abych si to kupovala :D :)

    OdpovědětVymazat