středa 27. srpna 2014

I'm back // News!

BON JOUR moji milovaní! Moc se omlouvám, že jsem zase zmizela :(.
Každopádně, jsem zpátky, plná nápadů :)
Takže, už nás čeká jenom pár dní bezstarostného spátku, volného času a SVOBODY. Já se moc do školy netěším, no...

Ale i tak mám trochu radost. Nebudu sem dnes dávat nějaký fotky věcí nakoupených do školy (jsem u mamky a všechny věci mám u táty), spíše bych chtěla udělat jeden DIY článek toho, co jsem vytvořila. Koupila jsem si totiž takovou nástěnku, kterou jsem si krásně vyzdobila důležitými pomůckami (fixy, přilepila jsem si na to trhací papírky apod.), tak bych z toho udělala DIY. Bude to už takový DIY k prvnímu září :).
Už mám i připravené šaty na první den školy (a ještě, v první víkend září bude svatba u známých, tak na ní půjdu v šatech). Koupila jsem si je v ORSAY za 949,-, jsou takové světlé, s kytičkama a motýlkama :3. Budu se v nich fotit, takže je uvidíte.
Jinak, mám strašně dobrou kameru a přemýšlím, že bych natočila nějaké video. Jaké byste chtěli? :) Nějaké ''my room'', ask, nebo lookbook?
Nie sú cute? :3

Přeji krásný zbytek dne :)
Dáša

3 komentáře:

  1. Moc se těším na nové články a všechna videa budou bezvadné :) Brr škola, mě se tam tak nechce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož jsem zvědav na tu nástěnku, tak si tě vložím do záložek ;) Doufám, že to bude stát za to! =D ... Mimochodem pěkný minimalistický desing, jen možná fotku bych změnil =P

    OdpovědětVymazat