neděle 27. července 2014

My daily outfit / Summer short sweater

AHOJ
Dneska mám článek o My daily outfit, aneb to co nosím ve všední den. Obyčejně moc nenosím takové ty krátké trička bez šortek (nebo sukní) s vysokým pasem.  Tentokrát jsem si to ale zkusila :) (Jenom jsem měla pořád strach, že mám velké břicho....:D)


Klikni na fotku pro zvětšení
Top-svetřík - H&M 
Šortky - Z Ruska
Boty - Lee cooper

Jinak, byla jsem u kamarádky a ten svetřík jsem si půjčila na chvilku u ní.
Oblékli by jste si taky něco takového? Líbí se Vám tento outfit? 
Hezký den:) (zase kratší článek :D)

2 komentáře:

  1. Bezva článek :)
    Byla jsem jednou blogerkou nominována na tzv. Liebster Award a v rámci tohoto "tagu" bych chtěla nominovat i tebe, více info zde - http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/07/tag-liebster-award-cz.html doufám, že se zúčastníš:)

    OdpovědětVymazat